Concurs didactic perioada determinata, semestrul I, anul universitar 2025/2026

 

PROGRAMAREA DESFĂȘURĂRII CONCURSURILOR DIDACTICE

pentru ocuparea posturilor de asistent universitar pe perioadă determinată

Semestrul I, anul universitar 2025-2026

  1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs se vor desfășura în perioada: 11 decembrie 2025-08 ianuarie 2026;
  2. Comunicarea avizului de legalitate însoțit de rezoluția comisiei științifice cu privire la dosarul de înscriere la concurs şi transmiterea invitaţiei de a participa la concurs (e-mail): 12 ianuarie 2026;
  3. Depunerea contestațiilor cu privire la avizul de legalitate: până la 13 ianuarie 2026;
  4. Soluționarea și comunicarea contestațiilor cu privire la avizul de legalitate: până la 15 ianuarie 2026;
  5. Desfășurarea concursului didactic: 19 ianuarie 2026;
  6. Publicarea rezultatelor pe site-ul concursului: 19 ianuarie 2026;
  7. Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele concursului: până la 22 ianuarie 2026;
  8. Soluționarea și comunicarea contestațiilor cu privire la rezultatele concursului: până la 26 ianuarie 2026;
  9. Avizarea rapoartelor asupra concursurilor didactice de către Consiliile Facultăților: până la 27 ianuarie 2026;
  10. Aprobarea rapoartelor asupra concursurilor didactice de către Consiliul de Administrație: până la 28 ianuarie 2026 și transmitere spre aprobare de către Senatul Academiei de Studii Economice din București: până la 6 februarie 2026.

          Dosarul de concurs este constituit de candidat şi se depune la Compartimentul de Evaluare Academică, sala 5211, Strada Stanislav Cihoschi, nr. 5, sector 1, luni-vineri între orele 9:00-13:00, sau prin intermediul serviciilor de curierat care permit confirmarea primirii, la adresa: Piaţa Romană nr. 6, sector 1, București, cod 010374, O.P. 22. În perioada 25-26 decembrie 2025 și 1-7 ianuarie 2026, nu se vor depune dosare de concurs la adresa menționată anterior.

          Dosarul de concurs se poate transmite și electronic, la adresa de e-mail dru.evaluare-academica@ase.ro, cu respectarea strictă a calendarului de concurs aprobat. În acest caz, toate documentele vor fi transmise în format PDF și vor fi semnate cu semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat valabil, eliberat de un furnizor acreditat de servicii de certificare; de asemenea, CV-ul, lista de lucrări și fișa de verificare se vor transmite și în format editabil, fără semnătură.

          Informaţii suplimentare:

    • direct, sala 5211, luni-vineri între orele 9:00-13:00;
    • la telefon: 021-3191900, 021-3191901, interior 427;
    • e-mail: dru.evaluare-academica@ase.ro.
  1. Lista posturilor scoase la concurs – detalii…
  2. Legislațíe:
  3. Componență dosar de înscriere – detalii…
  4. Atribuțiile/ activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art.211 din Legea Învățământului Superior nr 199/2023;
  5. Grila cu salariile minime de încadrare ale postului la momentul angajării – detalii… 
  6. Tematica de concurs pe facultăți:

           Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine, Departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor

            Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului, Departamentul de Economie Agroalimentară și a Mediului

            Facultatea de Economie și Comunicare în Afaceri, Departamentul de Economie și Politici Economioe

            Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori, Departamentul de Finanțe

             Facultatea de Management, Departamentul de Management

 

 

 

 

Scroll to top