Concurs didactic perioada determinata, semestrul I, anul universitar 2024/2025

PROGRAMAREA DESFĂȘURĂRII CONCURSURILOR DIDACTICE

pentru ocuparea posturilor de asistent universitar pe perioadă determinată

Semestrul I, anul universitar 2024-2025

  1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs se vor desfășura în perioada: 28 noiembrie 2024-9 ianuarie 2025;
  2. Comunicarea avizului de legalitate însoțit de rezoluția comisiei științifice cu privire la dosarul de înscriere la concurs şi transmiterea invitaţiei de a participa la concurs (e-mail): 15 ianuarie 2025;
  3. Depunerea contestațiilor cu privire la avizul de legalitate: până la 16 ianuarie 2025;
  4. Soluționarea și comunicarea contestațiilor cu privire la avizul de legalitate: până la 20 ianuarie 2025;
  5. Desfășurarea concursului didactic: 22-23 ianuarie 2025;
  6. Publicarea rezultatelor pe site-ul concursului: 27 ianuarie 2025;
  7. Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatele concursului: până la 30 ianuarie 2025;
  8. Soluționarea și comunicarea contestațiilor cu privire la rezultatele concursului: până la 3 februarie 2025;
  9. Avizarea rapoartelor asupra concursurilor didactice de către Consiliile Facultăților: până la 10 februarie 2025;
  10. Aprobarea rapoartelor asupra concursurilor didactice de către Consiliul de Administrație și Senatul Academiei de Studii Economice din București: până la 12 februarie 2025.

      Dosarul de concurs este constituit de candidat şi se depune la Compartimentul de Evaluare Academică, sala 5211, Strada Stanislav Cihoschi, nr. 5, sector 1, luni-vineri între orele 9:00-13:00, sau prin intermediul serviciilor de curierat care permit confirmarea primirii, la adresa: Piaţa Romană nr. 6, sector 1, București, cod 010374, O.P. 22.

      Dosarul de concurs se poate transmite și electronic, la adresa de e-mail dru.evaluare-academica@ase.ro, cu respectarea strictă a calendarului de concurs aprobat.

      Informaţii suplimentare:

  • direct, sala 5211, luni-vineri între orele 9:00-13:00;
  • la telefon: 021-3191900, 021-3191901, interior 427;
  • e-mail: dru.evaluare-academica@ase.ro.
  1. Lista posturilor scoase la concurs – detalii…
  2.  Legislațíe:
  3. Componență dosar de înscriere – detalii…
  4. Atribuțiile/ activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art.211 din Legea Învățământului Superior nr 199/2023;
  5. Grila cu salariile minime de încadrare ale postului la momentul angajării – detalii… 
  6. Tematica de concurs pe facultăți:

                   Facultatea Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Departamentul Informatica si Cibernetica Economica

      • Asistent, poziția 157 – RO
      • Asistent, poziția 159 – RO
      • Asistent, poziția 160 – RO

                   Facultatea Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Departamentul Statistica si Econometrie

      • Asistent, poziția 74 – RO
      • Asistent, poziția 75 – RO

                   Facultatea Contabilitate si Informatica de Gestiune, Departamentul de Analiza si Evaluare Economico-Financiară

      • Asistent, poziția 26 – RO

                   Facultatea Economia Agroalimentara si a Mediului, Departamentul de Economia Agroalimentara si a Mediului

      • Asistent, poziția 48 – RO

                   Facultatea Economia Agroalimentara si a Mediului, Departamentul de Educatie Fizica si Sport

      • Asistent, poziția 49 – RO

                   Facultatea Economie Teoretica si Aplicata, Departamentul de Doctrine Economice

      • Asistent, poziția 17 – RO
      • Asistent, poziția 18 – RO

                  Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, Departamentul de Finante

      • Asistent, poziția 72 – RO

                  Facultatea de Marketing, Departamentul de Marketing

      • Asistent, poziția 94 – RO
  7. Componența comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor – detalii…
  8. Curriculum Vitae, listele de lucrări și fișele de verificare a îndeplinirii standardelor ale candidaților care îndeplinesc condițiile legale de prezentare la concurs:

    Facultatea Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Departamentul Informatica si Cibernetica Economica

             Niculae Andreea Mihaela

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Informatică şi Cibernetică Economică
             Poziţie în Statul de funcţii: 157
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

             Clim Antonio

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Informatică şi Cibernetică Economică
             Poziţie în Statul de funcţii: 159
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

             Câmpeanu Ionuț Alexandru

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Informatică şi Cibernetică Economică
             Poziţie în Statul de funcţii: 160
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

    Facultatea Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Departamentul Statistica si Econometrie

             Cazacu Adrian Nicolae

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Statistică şi Econometrie
             Poziţie în Statul de funcţii: 74
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

             Manta Eduard Mihai

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Statistică şi Econometrie
             Poziţie în Statul de funcţii: 74
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

             Cazacu Adrian Nicolae

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Statistică şi Econometrie
             Poziţie în Statul de funcţii: 75
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

             Alexander Nicholas Victor Iulius

             Facultate: Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică
             Departament: Statistică şi Econometrie
             Poziţie în Statul de funcţii: 75
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

    Facultatea Contabilitate si Informatica de Gestiune, Departamentul de Analiza si Evaluare Economico-Financiara

             Moise Dumitru Florin

             Facultate: Contabilitate şi Informatică de Gestiune
             Departament: Analiza Economica si Evaluare Financiara
             Poziţie în Statul de funcţii: 26
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

    Facultatea Economia Agroalimentara si a Mediului, Departamentul de Educatie Fizica si Sport

            Tudor Andrei Claudiu

            Facultate: Economie Agroalimentara si a Mediului
            Departament: Educatie Fizica si Sport
            Poziţie în Statul de funcţii: 49
            Funcţie didactică: Asistent
            CV / Listă de lucrări / Fişa verificare

    Facultatea de Marketing, Departamentul de Marketing

             Cazacu Adrian Nicolae

             Facultate: Marketing
             Departament: Marketing
             Poziţie în Statul de funcţii: 94
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Lista de lucrări / Fişa verificare

              Mogoș Oana Cristina

             Facultate: Marketing
             Departament: Marketing
             Poziţie în Statul de funcţii: 94
             Funcţie didactică: Asistent
             CV / Lista de lucrări / Fişa verificare

  9. Programarea desfășurării probelor de concurs – detalii…
  10. Rezultatele concursurilor didactice – detalii…
Scroll to top